Усі громадяни є споживачами адміністративних послуг. Ми одержуємо паспорти, посвідчення водія та інші документи, реєструємо місце проживання, шлюб, автомобіль, нерухоме майно, отримуємо будівельні дозволи тощо. Видача цих документів та вчинення дій і є адміністративними послугами. Більшість адміністративних послуг, які є найпопулярнішими серед громадян та суб’єктів підприємництва, мають надаватись у єдиних інтегрованих офісах – центрах надання адміністративних послуг (ЦНАП).
Як забезпечити найкращий сервіс у центрах надання адміністративних послуг? Як діяти в нестандартних або конфліктних ситуаціях під час обслуговування? Які створити умови, щоб громадяни виходили з вашого центру задоволені результатом? Як цього досягти? У нашому онлайн-курсі ви знайдете відповіді на усі ці питання.
Курс побудований на матеріалах Єдиних вимог (стандарту) до якості обслуговування відвідувачів центрів надання адміністративних послуг, які рекомендовано Міністерством економічного розвитку і торгівлі України. Також під час курсу можна дізнатися по досвід практиків – керівників центрів надання адміністративних послуг, та почути практичні рекомендації психолога щодо спілкування та обслуговування громадян.
Онлайн-курс корисний та цікавий для:
- працівників центрів надання адміністративних послуг
- представників органів державної влади та місцевого самоврядування
- громадян, які небайдужі до реформ та прагнуть отримати належний сервіс
Курс було розроблено Міністерством економічного розвитку і торгівлі України спільно з проектом «Реформа управління на сході України ІІ», що впроваджується компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH та Офісом реформи адміністративних послуг (EDGE). Програма курсу базується на однойменному посібнику.
Курс знаходиться у вільному доступі та відкритий для кожного. Долучитесь можна за посиланням: https://vumonline.ua/course/administrative-service-standards/