Фото Марусич

Оксана Марусич

Оксана Марусич – провідний експерт в області сервісу, а ще – яскравий та харизматичний бізнес-тренер. Оксана з успіхом закінчила Міжнародний Еріксоновський Університет (Канада), Київський економічний університет, Міжнародний інститут бізнесу, Українську фінансово-банківську школу та Вищу школу економіки і ділової адміністрації. Знання, як відомо, конвертуються в успіх, а успіх – в досвід, яким можна поділитись з іншими людьми. Свій досвід у сфері продажів (а це більше 20 років) Оксана втілила у тренінги, які проводить уже більше 7 років (з них 5 років – для власників та перших осіб компаній). Спеціалізується на сервісі і якісному обслуговуванні клієнтів, продажах, комунікативних навичках, управлінні конфліктом та стресменеджменті. Понад 500 тренінгів Оксани було присвячено цій тематиці.

Оксана Марусич – автор унікальних тренінгових програм, серед яких: «Управління персоналом: де у нього кнопка?», «Азбука ідеального сервісу», «Сервіс, який продає», «Як стати магнітом для клієнтів», «Як створити ефективну клієнтську базу», «Продажі в радість – це реальність», «Живі переговори» (ефективні переговори в продажах) та багато інших. Окрім цього, серед Оксаниних досягнень – список вже реалізованих проектів у готельно-ресторанному бізнесі. Серед клієнтів послуг – відомі ресторації Tres Branche, YOSHI Fujiwara, Bellini’s Piano Bar & Grill, Tres Francais, Skybar, «Небо». А також готелі: Radisson Blu Hotel Kyiv Podil, Fairmont Grand Hotel Kyiv, MIROTEL, Greguar Hotel&Apartments, CityHotel та багато інших.

Більше інформації про лектора – на особистому сайті http://www.marusich.com.ua/

Минулі лекції

This entry was posted in . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post. Both comments and trackbacks are currently closed.