Small

Михайло Крикунов

Кандидат наук, доцент, дипломований маркетолог (Chartered Institute of Marketing, UK, 1999). Декан Київської бізнес-школи, голова правління агентства кластерного розвитку Clust-ua, член редколегії журналу «Маркетинг в Україні»; Викладач, тренер, консультант з управління та маркетингу, топ-менеджер. Має досвід більше 20 років керування і викладання, досліджень, бізнес-консультування, тренінгів в області маркетингу та менеджменту, корпоративного навчання. Науковий співробітник International Economic Development Council (Вашингтон, США програма SABIT 2006); візітінг-професор університету Нью-Брансвік, Канада. Член Міжнародної асоціації лідерства, США, член Британського товариства маркетингових досліджень., Викладач бізнес-шкіл КBS, kmbs, LIM, тренер програм посольства США,
Неодноразовий член журі конкурсів “Direct Hit”, “Краще корпоративне медіа України». Один із засновників UAPR – Української Асоціації PR, Випускник Московського геологорозвідувального інституту ім. С. Орджонікідзе і Чартерного інституту маркетингу, Великобританія.
Спеціалізується на проблемах стратегічного розвитку, стратегічному і маркетинговому менеджменті, технологіях стратегічного планування, репутаційному менеджменті, економічному розвитку територій, аналізі та інноваціях бізнес-моделей, маркетингових комунікаціях, поведінці споживачів, лідерстві в професійних сферах. Часто виступає на національних та міжнародних професійних форумах і конференціях з проблем бізнес менеджменту та маркетингу. Автор понад 60 наукових робіт.

Минулі лекції

This entry was posted in . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post. Both comments and trackbacks are currently closed.